ZFP akademie, a.s.

IČ: 26304805
Registrace: 010571PA
Datum registrace: 28. 04. 2005
Typ oprávnění: Registrace
Důvod oprávnění: Registrace


Diskuze a zkušenosti s firmou ZFP akademie, a.s.

ZFP akademie, a.s. podniká na adrese 17. listopadu 3112/12, 690 02 Břeclav, Česká republika a má identifikační číslo IČ 26304805. Odpovědným zástupcem této společnosti je Koplík Zdeněk.

ZFP akademie, a.s. získal(a) dne 28. 04. 2005 u České národní banky registraci č. 010571PA a od tohoto dne působí jako pojišťovací agent.

Kontaktní adresa, kterou ZFP akademie, a.s. užívá, je 17. listopadu 3112/12, Břeclav, 690 02, Česká republika.


 

ZFP akademie, a.s. - přehled hodnocení a zkušeností

To se nesmí napsal(a) dne 09.06.2018 v 20:56 hod.

Všude na netu je reklama na prodej privátních dluhopisů. Hlavně přes DLUHOPISY.CZ. Přitom je inzerce a reklama na tento druh finančního produktu zakázaná. Co na to ČNB???

Elixir napsal(a) dne 15.05.2018 v 14:56 hod.

Co chtít po takhe profláklé firmě? Na Olomoucku je slovo ZFP považované za hodně sprosté..

Elvisová napsal(a) dne 24.04.2018 v 12:41 hod.

Ten váš Šubík lítá z jedné společnosti do druhé a zůstávají po něm jenom veliká storna. Super poradce máte.

Dluhopisy napsal(a) dne 16.04.2018 v 12:59 hod.

Všude na netu je reklama na prodej privátních dluhopisů. Hlavně přes DLUHOPISY.CZ. Přitom je inzerce a reklama na tento druh finančního produktu zakázaná. Co na to ČNB???

Bílovčák napsal(a) dne 02.04.2018 v 03:49 hod.

Na každou svini se vaří voda a na Sedláka celý tanker asfaltu

Karel Osička napsal(a) dne 02.04.2018 v 03:45 hod.

Makléřka paní Renata Dubová, naprostá guma. Dříve prodavačka v lahůdkách, dnes finanční poradkyně. Řezat železnou trubkou po hlavě.

Krtek napsal(a) dne 01.04.2018 v 19:08 hod.

ZFP je nejlepší firma na světě.......... Apríl!

Prd napsal(a) dne 30.03.2018 v 12:41 hod.

Samé kecy a každý myslí jen na provize a na kariéru

Jo jo napsal(a) dne 25.03.2018 v 15:34 hod.

A těch 109 negativních příspěvků se napsalo samo... Jdi do řiti. Samochválo.

Petr napsal(a) dne 25.03.2018 v 15:11 hod.

ZFP mohu jen doporučit. Není to jak zde někteří popisují.

Hele napsal(a) dne 25.03.2018 v 14:58 hod.

Hele. Samochvála smrdí.

Taky Martin napsal(a) dne 25.03.2018 v 14:53 hod.

Profláklejší firmu neznám. A těch blbečků co tam působí.... Děs a hrůza!

Martin napsal(a) dne 25.03.2018 v 14:49 hod.

Co se týče ZFP, je to jediná společnost v ČR co dává možnost lidem vidět pod pokličku byť samo-spotřebitelsky. Je tu již 22 let, má akreditaci od MŠ, certifikát kvality IES od Londýnské prestižní ratingové společnosti, která certifikuje i například vysoké školy. Pochopitelně když chcete psa být tak hůl najdete vždy, ale důležitější je použít to co vám příroda nadělila (mozek) a udělat si vlastní obrázek. Pochopitelně se do velké a úspěšné firmy budou trefovat ostatní a to je známka toho, že je ZFP velká, kvalitní a dobrá společnost. Protože, pokud by byla malá a neúspěšná tak si jí nikdo všímat nebude. Pochopitelně svým obchodním modelem, který dle mého názoru je nedostižný mají strach finanční poradci z různých společností. A místo toho aby hledali nové cesty jak své služby prodat tak raději pomlouvají. Já využil semináře, vše co bylo řečeno byla pravda a i provize mi došli. Podotýkám, že ne jednou, ale již několikrát. Celý systém je pouze o dobrovolnosti a možnostech, nikdo nikoho do ničeho nenutí. A dle mého názoru je lepší si začít sám vidět do peněženky než poslouchat nějaké cizí poradce, kteří jdou jen po provizích. v ZFP vám nikdo nemůže lhát, protože pak se můžete vzdělávat dál a okamžitě by jste věděli na čem jste. Čili pokud vás nyní někdo zval či bude zvát na základní seminář, tak rozhodně využijte možnosti. Seminář stojí to co plná nádrž benzínu a otevře vám hodně možností. Bát se ničeho nemusíte. Opravdu je to kvalitní a dobrá společnost. A udělejte si vlastní názor, po semináři pokud se vám nebude líbit nemusíte nic. I mě k ničemu nenutili a navíc mi zachránili po poradci z jedné jiné spol. skoro 300.000,-. Čili za mě hodnotím A+

Utíkej, kdo můžeš napsal(a) dne 11.03.2018 v 07:29 hod.

Nepokojených klientů přibývá, ale samozřejmě, že čerstvý absolvent semináře to většinou pod dojmy ze semináře nechce vnímat, protože i ze strany ZFP je včas informován o tom, že tyto články na netu jsou, že to píše konkurence, aby ZFP pošpinila atd, atd. Konkurence to nemá zapotřebí, pokud někdo dělá finanční poradenství opravdu poctivě, tak nemusí nahánět klienty. Stará se o své spokojené klienty a oni sami na dobrého poradce dají doporučení. Takže závěrem odpověď: Pokud jste právě absolvovali seminář ZFP, mějte se na pozoru, najděte si dobrého poradce s alespoň 4 letou praxí a pokud jste již něco prostřednictvím ZFP uzavřeli, jednejte rychle a zvažte, jestli to nezrušit včas

Archiv napsal(a) dne 07.03.2018 v 21:41 hod.

Profláklá společnost. Exituje někdo, koho ještě neodrbali?

Emanuel napsal(a) dne 25.02.2018 v 07:46 hod.

Banda jedna podvodnícká

Ivan Dunda napsal(a) dne 24.02.2018 v 18:24 hod.

Zástupci společnosti v okrese Sokolov vystupuji jako: Zvyšujeme gramotnost národa. Přijďte k nám na školení za 2000 Kč

Prd napsal(a) dne 24.02.2018 v 17:31 hod.

Hodnocení ZFP - prd prd prrrrd

Pravda napsal(a) dne 15.02.2018 v 18:22 hod.

Berou každého magora. Není divu, jakou mají pověst.

Fuj fuj fuj napsal(a) dne 28.01.2018 v 08:38 hod.

Fuj fuj fuj fuj fuj

JSOu to zloději napsal(a) dne 21.01.2018 v 08:33 hod.

Jsou to zloději

Pavel Siobos napsal(a) dne 29.12.2017 v 02:07 hod.

Je zbytečné zpětně něco hodnotit,stát takovouto distribuci přes sprostředkovtelské společnosti nikdy neměl dovolit a umožňovat nevzdělanejm a nezkušenejm poradcům pracovat,zvláště když jim bylo do hlav nality věci v zájmu společnost a ne v zájmu klientů. Byl jsem u ZFP ale nedalo se jen mám ke klientůmčistějši svědomi.Mohl bych psát dlouho a zasvěceně ale nebudu nikoho napadat,prostě si nemchte nic nalít do hlav.

Samochvála napsal(a) dne 23.11.2017 v 14:35 hod.

Jediné pochvaly si píšete sami. ZFP je hrozně profláklá.

Absolvent napsal(a) dne 23.11.2017 v 14:32 hod.

Mně a další stovky kolegů z Olomoucka systém ZFP zabil. Hlavně ten nátlak na uzavírání si vlastních smluv a ta hnusná odporná namachrovanost vedoucích. Nikdy více.

Marie Nováčková napsal(a) dne 23.11.2017 v 13:01 hod.

Mně jejich systém nadchl, mám už hodně zkušeností co se týče finanční sféry ale oproti konkurenci na trhu, mají velké výhody...protože vzdělání a provize klientům nedokáže žádný konkurent nabídnout a v tom vidím obrovskou přidanou hodnotu.

Aneta Holoubková napsal(a) dne 23.11.2017 v 12:56 hod.

Mohu jen a jen doporučit !! ZFP nám opravdu pomohlo a já jsem dodnes vděčná kamarádce, že mi před 7 lety udělala prezentaci a pozvala mě základní seminář ! moje obzory se opravdu rozšířily a přineslo nám to už hodně peněz do rodiny, takže za mě rozhodně ano :-)

Hodnocení napsal(a) dne 12.11.2017 v 09:21 hod.

Prd. Prd. Prrrrrrrrrd.

Citát z internetové disuze napsal(a) dne 04.11.2017 v 17:44 hod.

Jak už bylo naspáno mockrát, jě to o lidech. Ale nechápu lidi, kteří zůstávají v OVB nebo ZFP. Všechny MLM jsou sice založené na obratech a o kvalitě se jen mluví, ale výše dvě uvedené jsou protchány neskutečným množstvím průšvihů a podvodů na klientech, že je z toho člověku až špatně. Samozřejmě v ostatních firmách také najdeme podvodníky poradce, ale z mé zkušenosti bych řekl, že ne v takové míře. Systém náborování 18-letých studentíků a lidí s co nejnižším povědomím o financích (protože jsou dobře tvární a zmanipulovatelní) je náplní těchto firem a jejich byznys na tom stojí. Je to realita. Samozřejmě je tam i pár dobrých poradců ale nechápu, co tam dělají…

Alžběta Kohnová napsal(a) dne 30.10.2017 v 13:44 hod.

Veliké zklamání. Berou každého kreténa. Nulová personální práce.

souhlas napsal(a) dne 25.10.2017 v 18:10 hod.

Mám stejné zkušenosti. ZFP nemá nic společné s poradenstvím. Jen nasekat co nejvíce smluv. Jako Baťa cvičky.

lida napsal(a) dne 25.10.2017 v 16:32 hod.

Pracovala jsem u zfp přes rok.Normální podvod na lidi.Když nepočítám rušení smluv klientů a předělávání stávajících tak aby klient platil víc,tak následná provize 0,000.Můj šéf preferoval Aegon a já nevím o nikom kdo by slibované peníze dostal.Možná z úrazu ale to je asi tak všechno.Slibované zhodnocení nikde

lika napsal(a) dne 25.10.2017 v 16:22 hod.

Likalikalika

Oliver T. napsal(a) dne 19.10.2017 v 19:52 hod.

Máš pravdu. ZFP je profláklá slibotechna plná neschopných spolupracovníků.

Pavel napsal(a) dne 19.10.2017 v 15:55 hod.

dávejte si pozor,vlastní zkušenosti,naslibují a pak dělají:mrtvého brouka! POZOR

Edita Zemanová napsal(a) dne 12.10.2017 v 11:55 hod.

Veliký palec dolu. Radši bez komentáře... Musela bych být hodně sprostá.

neanonym napsal(a) dne 03.10.2017 v 11:39 hod.

V ZFP je takových hodně ...

Emanuel M. napsal(a) dne 28.09.2017 v 12:49 hod.

Firma na hovno

No coment napsal(a) dne 27.09.2017 v 18:11 hod.

NO VOMENT

Adela napsal(a) dne 27.09.2017 v 06:33 hod.

ZFP - to ještě existuje? Profláklejší firmu neznám. Zdravím z Moravy. Adéla

Karel Matonoha napsal(a) dne 26.09.2017 v 12:15 hod.

Souhlasím. Do písmenka.

V. Havelková napsal(a) dne 26.09.2017 v 06:31 hod.

Velmi-velmi špatné zkušenosti. Řeči jako Trump a skutky jako bezdomovec....

Roman Roman napsal(a) dne 12.09.2017 v 00:03 hod.

Všichni normální a schopní poradci už ze ZFP a OVB utekli. A vychcaní zbabělci tam zůstali jenom kvůli následným provizím

Anička napsal(a) dne 11.09.2017 v 15:39 hod.

Fešáci, huliči, arogantní kokůtci a všechna hávěď, která jinde nenašla uplatnění -

Dalibor napsal(a) dne 11.09.2017 v 11:55 hod.

Tereza Kubatková - tak tohle je případ. Blázen blázen blázen. Žije v garsonce, žije z dávek a peněz od rodičů, ale hlavně si hraje na herečku a hvězdu. Vymetá bary, střídá partnery, tahá se po nocích. Nedávno byla přistižena v jednom z Ostravských klubů na pánské toaletě pod vlivem drog. Hnus. Pozor na ni.

dobré ráno!!! napsal(a) dne 01.08.2017 v 00:00 hod.

Společnost, která zaspala dobu.

Emilie Dulinková napsal(a) dne 25.07.2017 v 12:32 hod.

Je tam hodně namachrovaných "poradců"... Bohužel neumí jednat s lidmi.

Emil napsal(a) dne 16.07.2017 v 18:21 hod.

Spolu s OVB dvě nejprofláklejší společnosti v ČR. Za mně fuj!

Arnošt Fiala napsal(a) dne 13.07.2017 v 12:18 hod.

Utíkej, kdo můžeš! A hodně rychle. A hodně daleko.

Reakce napsal(a) dne 12.07.2017 v 11:13 hod.

Ani se Zdence nedivím...

Olda napsal(a) dne 19.06.2017 v 16:38 hod.

Vyzkoušel jsem a utekl jsem. A jsem moc rád!

Karla Janulková napsal(a) dne 19.06.2017 v 09:05 hod.

podle mě je to jako všude jinde, narazíš na jednoho magora a uděláš i špatný názor na celou firmu. Mě kontaktoval člověk, se kterým jsem v lecčems nesouhlasila. Ale myšlenka ZFP se mi líbila. Tak jsem kontaktovala kancelář a základního semináře jsem se zúčastnila. Dnes jsem v ZFP 6 let a nikdy byl nevěřila, kolik se mi dostane svobody v podnikání. Mám kolem sebe skvělé lidi, které jsem si sama vybrala. Navíc vysoký příjem mi umožnil zajistit svou rodinu. Napřed to vyzkoušejte, než začnete závidět a nadávat.

Patrik N. napsal(a) dne 11.06.2017 v 12:30 hod.

Já na ZFP neslyšel jediné dobré slovo. Ani od jediného člověka. Jenom, že nutí každého spolupracovníka uzavírat si u nich vlastní smlouvy.

Náhodný čitatel napsal(a) dne 09.06.2017 v 12:32 hod.

Přesně tak, Jonášku ...!!!!!

Edita napsal(a) dne 06.06.2017 v 13:21 hod.

To je nátlak jako prase ! ZFP nebrat !

Bohumil napsal(a) dne 16.05.2017 v 11:03 hod.

Společnost, která zaspala dobu.

martin napsal(a) dne 16.05.2017 v 09:53 hod.

společnost je banda pdovodníků nic víc- já sám jsem tam take byl na seminaři- blaboly nad blaboly- no ale alespon jsem dostal fajn knižku která pro zaklady rodinných financí bohatě stačí. za mne tam nelezte tahle firma je už mimo mísu

Alena Š... napsal(a) dne 15.05.2017 v 08:20 hod.

pomóóóc! Utíkej, kdo můžeš!

Pepa V. napsal(a) dne 13.05.2017 v 15:20 hod.

Na tuhle společnost jsem ještě neslyšel nic dobré ...

Anonym napsal(a) dne 13.05.2017 v 01:48 hod.

Asi to všude nebude o těch financích , ale spíš o těch sexuálních aktivitách. Jo, chlamky mám taky, ale pro změnu plicní a když mám problém ,tak si mně doktoři přehazují jak horký brambor. A nakonec to jistí psychiatr, protože mám z toho nakonec depku.

Mirek Š. napsal(a) dne 06.04.2017 v 18:32 hod.

Všichni na tuhle bandu nadávají. Neslyšel jsem na ZFP pěkné slovo... Nutí vlastní nové kolegy uzavírat si povinně smlouvy...

Michal Velička napsal(a) dne 06.04.2017 v 08:29 hod.

Je to banda zoufalců, kteří nic neumí, vyhozené peníze, ruce pryč.

datel napsal(a) dne 05.04.2017 v 01:21 hod.

Okradli me na provozních o 4000kč.

NHL xxyz napsal(a) dne 15.03.2017 v 16:24 hod.

Safinka, pokusil bych se na smlouvě najít jakoukoliv chybu (např ze záznamu z jednání) popřípadě zjistit zda nebyla naplněna informační povinnost zprostředkovatele ( pak je možné smlouvu zrušit od počátku i s vrácením peněz).... pokud by se nic nenašlo tak jakékoliv pojištění je možné zrušit do 2 měsíců od podpisu (zprostředkovatel má informační povinnost vůči klientovi o tomto nároku) pokud by to tedy nikde na smlouvě ani v záznamu z jednání nebylo doporučuji jít tímto směrem.... pokud by nešlo ani toto pak doporučuji snížit všechny smlouvy na minimum přímo u pojišťovny a informovat se ohledně nároků pojišťovny na nárok pojišťovny na zřizovací náklady...

NHLxxyz napsal(a) dne 15.03.2017 v 16:19 hod.

rád bych se podělil také o svou zkušenost, celý systém vzdělávání je samozřejmě zaměřen na to aby si společnost vydělala. předané informace ohledně produktů ovšem neodpovídají realitě (přiznám barvu, v současné době pracuji pro jinou společnost jako VPA).V současné době ani po měsíčním školení nevím o produktech pojišťovny pro kterou pracuji všechno a v případě specifických požadavků musím informace zjišťovat, pokud si tedy myslíte, že získáte po jednodenním školení kvalitní informace o daném produktu od různých pojišťoven tak se pletete ( týká se životního i majetkového pojištění, tak i POV a HAV). důležité je že inforamce předané na školení jsou jen ty líbivé, tak aby to hrálo do karet ZFP. jeden příklad za všechny (nevím zda stále poradci ZFP nabízejí každý rok stavební spoření s tím že před šestiletým výročím pošle klient 20 000 a po novém roce zinkasuje 22 000 i se státním příspěvkem a to všechno za počáteční investici 500 kč za zřízení stavebního spoření) co už ale na školení nezazní je to že existuje polatek za vedení stavebního spočření (cca 300 ročně) + poplatek 0,5% za navedení nároku státního příspěvku na smlouvu na které státní příspěvek není ( na první smlouvě je, na následujících už ne), ve výsledku má tedy člověk pouze starosti s papírováním a nakonec skončí i v mínusu....a to všechno jen za cca 500 kč provize pro ZFP a zprostředkovatele....u ostatních produkt nabízených zfp je to podobně, i když složitější...

fukal napsal(a) dne 03.03.2017 v 22:13 hod.

Fukale, ty ses zebracka luza a pica. Jednou ti pochciju hrob, xindle.

Anonym napsal(a) dne 22.02.2017 v 13:27 hod.

Tihle gauneři ještě existují ? Kdo jim na ty lži může ještě skočit ? Lidi jsou fakt nepoučitelní.

Josef K. napsal(a) dne 15.02.2017 v 20:24 hod.

Nutí spolupracovníky uzavírat si svoje vlastní smlouvy.

helena napsal(a) dne 15.02.2017 v 16:13 hod.

Podvodníci!!budeme to řešit s policií!

Jaja napsal(a) dne 06.12.2016 v 14:05 hod.

Moje zkusenost se zfp nebyla ze zacatku uplne nejlepsi a zjistila jsem ze obchodni praktiky nekterych oz nejsou moc dobre ale odstupem casu jsem zmenila zamestnani a nemam cas zjistovat trendy pojistek.proto jsem oslovila svoji kamaradku se zfp aby mi poradila a vse bylo absolutne ok.je na rozhodnuti kazdeho jestli chce jit na seminar nebo jen produkt.alekazdy si musi uvedomit ze tahle prace oz živí a nebude u vas sedet zadarmo.diky oz Jane Řachove.

prema napsal(a) dne 02.12.2016 v 22:44 hod.

Pozor na ZFP akademie.Dokáží nalhat nesmysly, jen pro svou provizi.O výpovědi nechtějí slyšet, ani na ni nereagují.Měl jsem životko u Kooperativy, uzavřené ZFP,ale vypověděl jsem ho ve výpovědní lhůtě přímo Kooperativa, jelikož ZFP nereagovala.Bohužel Kooperativa uznala mou výpověď, až po 10.měsích od převzetí výpovědi a opětovném sepsání nové.(že by stejný šmejd??

Pro Safinku podruhé... napsal(a) dne 21.11.2016 v 14:02 hod.

Smlouvy s pojišťovnami úplně normálně vypovězte ke konci pojistného období, přijdete pouze o to, co jste do smluv již poslala. Žádné jiné sankce vás nečekají, tedy pokud jste někomu ze ZFP hloupě a nezákonně nepodepsala nějakou směnku atd... po dobu, co oni ručí za storno smlouvy, tj. do 30.11 2016 dva roky od platnosti smlouvy.

Pro Sofinku... napsal(a) dne 21.11.2016 v 13:58 hod.

Snad jste někomu ze ZFP neskočila na tento nepovedený špek? Špek takový, aby vás strhali na provizi za ŽP ještě před novelizací zákona o poj. zprostředkovatelích. Pro získání hypotečního, nebo jakéhokoliv úvěru není pro banky nutností mít jedno, dvě, tři životka.

Safinka napsal(a) dne 12.11.2016 v 00:00 hod.

Potřebují poradit........uzavřela jsem několik živ.pojistek na dost vysoké částky u ZFP a to z důvodů žádosti o úvěr na bydlení,jelikož mi bylo řečeno,ze uzavření těchto pojistek je nutnosti k získání úvěrů....již po 14 dnech jsem chtěla zrušit tyto smlouvy z vážných důvodu a bylo mi vyhrožováno,ze to není možné a pokud ano,čekají me údajně obrovské pokuty a sankce......co myslíte,je to možné?

Katka napsal(a) dne 14.10.2016 v 15:43 hod.

Dobrý den, myslím, že o tom, kam bude člověk investovat nebo jakou smlouvu podepíše si rozhoduje jedině on sám. Pokud jste byli podvedeni obraťte se na soud. Byla jsem na ZFP semináři, první dojem byl ze spousty "úspěšných dobře oblečených lidí v pěkných autech" poněkud rozpačitý. Ale mám jisté ekonomické vzdělání a podle mého názoru měly přednášky hlavu a patu.... A nikde jsem nezaznamenala sebemenší náznak toho, že bych byla někam a do něčeho nucena. Lektoři Vám také rozhodně neslibují, že mají zázračný návod na to, jak se z Vás do měsíce stanou stejní úspěšní dobře oblečení lidé .... jako jsou oni. Naopak jsem několikrát zaznamenala upozorňování na to, že pokud chcete něco dosáhnout, musíte získat potřebné znalosti a počítat s poměrně nezanedbatelným množstvím času, ktere bude nutno obětovat. A to vlastně platí ve všem. A pokud je pro Vaše očekávání charakteristické motto: "nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů" ,tak nebudete spokojeni nikdy a s ničím. Já se v ZFP dozvěděla potřebné informace o některých finančních produktech, které jsem měla v plánu využít a s tím jsem také na seminář šla. I když jsem z toho měla trochu obavu, musím říci, že mě opravdu nikdo nenutil do mého příslibu o uzavírání smluv s dalšími lidmi nebo o přivedení nových účastníků na seminář přihlásit. 2000,- za základní seminář, ani 300,-Kč za podrobnější přednášky o jednotlivých produktech, nejsou nijak přemrštěná částka, domnívám se, že každý jiný kurz základních znalostí finanční ekonomiky stojí 5000,-Kč a více. Pokud bych požadovala profesionální vyřízení mých finančních záležitostí od zprostředkovatele byla bych ochotna zaplatit i mnohem víc.

Marcela napsal(a) dne 17.09.2016 v 15:52 hod.

Vašíčková Marie lidská zrůda které okrádala vědomě

Lenka napsal(a) dne 10.09.2016 v 23:09 hod.

ZFP jsou zoufalci. Za 21 let se pořád nenaučili slušnosti v podnikání. Prý už prodávají i své ZFP hotely...

JimmiXS napsal(a) dne 08.08.2016 v 01:01 hod.

IbMzQU http://www.FyLitCl7Pf7kjQdDUOLQOuaxTXbj5iNG.com

JimmiXS napsal(a) dne 07.08.2016 v 21:16 hod.

7CWM6g http://www.FyLitCl7Pf7kjQdDUOLQOuaxTXbj5iNG.com

Miroslav Hecl napsal(a) dne 24.07.2016 v 18:50 hod.

Zaručený finanční propad :) Před 9 či 10 lety mě kontaktoval spolužák z gymplu se kterým jsem 8 let chodil do třídy a 2 roky seděl v lavici. Výsledek? cca 23 000 po zrušení smluv a rok než jsem se vyvlíkl. Není to tím, že bychom něco dělali špatně, ale prostě je to vymyšlené těmi, kteří nad tím celý den sedí. Nevěřím už penězům na papíře, a ani té zlaté cihle na papíře. Té věřím jen pokud ji mám doma. Víckrát už mě nikdy nikdo takto nepodvedl... jsem si dal pozor na všechny takzvané "finanční produkty" a jedu jednoduše a materialisticky a vyplácí se :)

kateřina napsal(a) dne 02.06.2016 v 06:39 hod.

Přečetla jsem si pár příspěvků pana Standy. Buď je to zneuznaný spisovatel nebo má málo práce :-) Kdyby místo všech pomluv, které píše, šel raději pracovat.

Karel napsal(a) dne 26.05.2016 v 16:28 hod.

Romane jednou vystřízlivíš..

Roman napsal(a) dne 12.05.2016 v 17:45 hod.

Vážení, diskuzi o ZFP sleduji už déle a musím reagovat na invektivy těch, kteří chtějí buď záměrně škodit, nebo chtějí jen rychle zbohatnout. Já pracuji v ZFP 6 let. Vždy jsem měl ze strany mých nadřízených velkou podporu. Říkali mi, že základem úspěchu je poctivě si ho odpracovat. Úspěch ve zprostředkování není o rychlém zbohatnutí. Je to o vedení lidí, dobrých vztazích, respektu nadřízených. Zkrátka o slušnosti, jako všude. pokud se někteří rozhodli ze ZFP odejít, je to jejich svobodné rozhodnutí, ZFP to neoslabí. přicházejí noví kolegové, které myšlenky ZFP stále oslovují a chtějí spojit svůj úspěch a podnikání se ZFP. Semináře běží, provize jsou vypláceny. Teď navíc super reklama v televizi. Myslím, že úspěšně pokračujeme vpřed.

Jiří napsal(a) dne 05.05.2016 v 06:52 hod.

Ano ze ZFP odešla většina lidí ze struktůr paní Mikulenkové,pana Micky,Čapka a Jurečky

Franta Kocifaj napsal(a) dne 05.05.2016 v 02:23 hod.

Dobrý den, pri se odtrhla velká skupina se ZFP. Nevíte o tom něco???

Michalcz napsal(a) dne 22.04.2016 v 07:29 hod.

ZFPA již má tak špatnou pověst, že na semináře se vzhledem k přebytku místa dá přihlásit ještě hodinu před seminářem = účast je dlouhodobě hodně nízká v porovnání ze situací v minulých letech. Také obrat firmy ZFPA poklesl o 50%, protože lidem dochází, že produkty, které jsou nabízeny jako lukrativní na zhodnocení peněz (IŽP, SS, PF) jsou ztrátové a je stále více lidí už to ví.

Pavla Brožová napsal(a) dne 13.04.2016 v 14:34 hod.

Dobrý den, za poslední týden mi volalo několik lidí ze ZFP .Tvrdily mi, že ZFP už nefunuje a že mají pro mne lepší produkty .Na telefoních číslech comám na smlouve nikdo nezvedá telefon. Není to nějaký podvod???

Lukáš napsal(a) dne 12.04.2016 v 10:19 hod.

Takže k ZFP akademii. Takhle firma je kapitolou sama o sobě. Jak se obecně říká, že v každé firmě tohoto typu je to o lidech, tak v ZFP to platí stejně, ale s jedním háčkem. Bohužel běžnou praxí je, že ikdyž to v ZFP chce někdo dělat kvalitně, je velice limitován přístupem firmy, potažmo kanceláře, pod kterou spadá. Například různou výší provize za různé pojišťovny, což Vás nutí sjednávat jen jeden typ pojišťovny, zcela náhodou zrovna tu, která vypsala nějakou soutěž pro nejlepší zprostředkovatele. Není to vůbec o komplexním poradenství, ale jen o sjednávání nejdražšího produktu na trhu tj. IŽP ( investiční životní pojištění ) na co nejvyšší částky. Potřeby a přání klienta v drtivé většině případů " poradce " vůbec nezná, dokonce v celé firmě není ani nástroj, kterým by " poradci " ze ZFP tyto potřeby zjišťovali. Zářným příkladem tohoto je " poradce " Marek Rygel z Brněnské kanceláře, kterého absolutně nezajímají jakékoliv klientovi potřeby, či přání, jde mu jen o to udělat IŽP na co největší měsíční úložku, ať klient platí, a on z toho má co největší provize. Přidaná hodnota pro klienta nula. Ještě Vám je schopný lhát do očí, že to dělá dobře a kvalitně, že po jejich úžasném semináři se vše dozvíte a naučíte a pak Vám stejně napálí nejdražší pojistku na trhu, aby si co nejvíc nahrabal. Je to smutné, ale to je realita. Udělejte si názor sami...

Zdeněk Malíř napsal(a) dne 11.04.2016 v 07:30 hod.

Se ZFP akademií jsme spolupracoval 5 let jako klient a byl jsem velmi spokojen ze servisem. Proto jsem začal spolupracovat v systému ZFP. jsem tam č roky a nemůžu si stěžovat. Máme výborný tým, mám svoje klienty a nikdy mě nikdo nenutil je ždímat. Proč bych to dělal? To bych je ztratil. Dnes vydělávám 5x víc než jako úředník. Chce to napřed vyzkoušet a poctivě makat. Kritizovat umí kde kdo.

Jaroslav Dobrocký napsal(a) dne 10.04.2016 v 15:29 hod.

Pro zmíněnou společnost jsem měl tu "čest" chvíli pracovat a bohužel, není to o jednotlivci, ale o systému... znám spousty lidí, kteří byli a jsou hodně vysoko v systému a jsou všichni stejní :) nevím, od kdy máte tu čest Vy, ale za mě to bylo tak, že na školení bylo řečeno a, ale na dosledování se dělalo b a to proto, že z toho byly pro-vi-ze :D chápete? školení a sladké řeči okolo byly jen pozlátko, do hlavy nám vštěpovali, nečtěte na nternetu negativní přízpěvky, nebavte se s tzv. negáči :D dnes se tomu směju, když si uvědomím, jak nás ti "vyšší" motivovali a snažili se, abychom te pravé pravdě nepodlehli a neodešli... proč taky, přišli by o příjmy, uvědomujete si to? :D a budete se sakra divit, až si to jednou uvědomíte a ukončíte svou činnost.... pak nastává teprve ta pravá legrace :D vrácení provizí, dokonce větších, než ty, které jste dostala, když nedejbože někdo zruší smlouvu ... a pak výhružky soudem, právníky apod. :D za mě nikdo neučil investice do zlata, ani nemovitostí .... naopak, když jsem to dělal, bylo to špatně, protože ani jedno z toho nebylo produktem, které ZFP prodávalo :) ... za mě se milá dámo říkalo, že invesice do ŽP JE TO NEJLEPŠÍ ... a to není tak dávno, co jsem těmi "školeními" procházel taky. Cituji slova jednoho z ředitelů, který mimochodem byl také jeden ze školitelů ... vymačkej toho klienta jko citron, přijdou dalši :D hodně zdaru

Alena napsal(a) dne 07.04.2016 v 16:01 hod.

Pan Micka a paní Mikulenková se rozhodli sami odejít. Určitě nepředstavují polovinu firmy ZFP. Poliakovi určitě nikoho nepodvedli. Spolupracuji se ZFP už 8 let, dostávám provize. Vše fér a podle pravidel. Doporučuji Vám přijít na seminář a přesvědčit se.

Roman napsal(a) dne 01.04.2016 v 07:28 hod.

Poliakovi ze Zfp podvedli ředitele Micku a ředitelku Mikulenkou.

Lenka napsal(a) dne 17.03.2016 v 16:34 hod.

Je to pravda, že polovina ZFP odešla, a navíc další velká část ZFP už dávno pro konkurenci pracuje.....

Radim napsal(a) dne 13.03.2016 v 05:48 hod.

Dobrý den, víte o tom že polovina ZFP Akademie odešla ke konkurenci?

Hanka Zímová napsal(a) dne 10.03.2016 v 20:16 hod.

Vážený pane Davide, ZFP akademie určitě nekrachuje. Odchod jednoho ředitele Micky ještě neznamená, že by se zhroutila stabilní společnost. Já s nimi spolupracuji, jsem velmi spokojená a pravidelně dostávám provize. Možnost svobodně podnikat je skvělá příležitost, kterou mi dali.

DAvid napsal(a) dne 10.03.2016 v 06:29 hod.

Dobrý den, ZFP Akademie prý krachuje. Říkal to pan ředitel Micka, který odešel. Je to pravda?

Michal napsal(a) dne 26.02.2016 v 03:52 hod.

Nemáte základní ekonomické vzdělání, nemůžete provozovat tuto činnost. V opačném případě jste obyčejní lemplové.

Jaroslav Vacek napsal(a) dne 21.02.2016 v 15:24 hod.

Za svůj dlouhý život, většinou nezřízený a mravně zpustlý, nemám moc pozitivních zkušeností. Se polečností ZFP akademie však mám zkušenosti jen ty nejlepší! Proto velmi doporučuji!

Co je toto za plátek? napsal(a) dne 27.08.2015 v 19:32 hod.

Dnes jsem se dostal na tuto stránku a našel jsem negativní hodnocení mojí bývalé družky mojí osobou. Blbost. tady si může kdokoliv psát cokoliv a je to bez kontaktu a bez provozovatele? Toto je výlevka neschopných lemplů? ..................... Nedoporučuji tuto anonymní stránku.

Maycat napsal(a) dne 27.08.2015 v 12:44 hod.

Poradci jsou vybíráni stylem: VČERA TRAKTORISTA , DNES FINANČNÍ SPECIALISTA. A SPOLEČNOST ZFP- taková pojišťovací PAT a MAT samoobsluha. :-/

Jolana napsal(a) dne 19.08.2015 v 20:05 hod.

ZFP hrůza, hlavně ty vyplachující semináře s důchodovou reformou u nás doma....

Josef napsal(a) dne 30.07.2015 v 14:10 hod.

Rád bych reagoval na příspěvek Michala a Standy z 8.7.2015. To co uvádějí ve svých příspěvcích jsou naprosté nepravdy. Moje zkušenost se ZFP je jednoznačně pozitivní. Konečně jsem pochopil svět rodinných financí a uvědomil jsem si , jak nás peněžní instituce připravují o peníze. Nikdy mi v ZFP netvrdili, že životní pojištění se spořením je vhodné ke spoření. Právě naopak. Kombinaci jsem si nastavil přesně podle svých potřeb a nikdo mne nenutil uzavírat nesmyslně vysoké částky ani vykazovat jakoukoliv produkci. Mám pocit, že seminář byl zřejmě nad chápání, některých lidí. Nebo jsme byli každý někde úplně jinde.

MIchal napsal(a) dne 08.07.2015 v 20:23 hod.

Systém ZFP se z počátku špatný nezdá. Na spoustu věcí čověk také nepřijde hned, což je záměrem ZFP Akademie. V průběhu posledních 5 let se systém zejména z hlediska vyplácení provizí změnil. Z počátku byl spravedlivý, ale protože šéfům na vyšších postech začaly klesat příjmy z provizí, našly si cestu, jak si mastit kapsy na úkor svých podřízených. I z tohoto důvodu je záměrem ZFP nabízet produkty, které jsou ohodnoceny vysokými provizemi, přestože klientovi tyto produkty ve smyslu zhodnocení peněz nic nepřinesou a jsou vysoce ztrátové. Konkrétně "spoření" pomocí životních pojistek, které jsou záměrně uzavírány na vysoké částky. Seminarista po základním semináři sice dostane provizi, ale ta je směšná v porovnání kolik peněz za 2 roky nasype do životního pojištění. Po 2 letech už se nevrací provize a pokud smlouvu zruší, nedostane vyplaceno nic. Pokud si smlouvu ponechá dlouhou dobu, o zisku se nedá hovořit. Internet je plný informací o tom, jak je spoření pomocí ŽP ztrátové. U ZFP se o finančním poradenství nedá mluvit, zde jsou účastníci na základním semináři zpracováni k dealerství finančních produktů a finančním poradenstvím to nemá nic společného. Na tom, aby o sobě mohl někdo tvrdit, že je finančním poradcem by musel minimálně 3 až 4 roky studovat problematiku financí, nikoliv absolvovat pár seminářů a jít radit lidem co mají dělat s penězi. Podle toho to pak vypadá, lidé díky těmto "poradcům" přicházejí o peníze a ZFP si mastí kapsu. Naštěstí se loď ZFP potápí, Ti slušní poradci s praxí odcházejí jinam a dávají houfně výpovědi, proto ZFP stále hledá nové ovečky, které nemají zkušenosti a baští na seminářích bláboly o tom, jak budou rychle vydělávat spousty peněz a ošetří si svoje finance. Takto zmanipulovaný člověk, mnohdy ještě nezkušený student si po semináři přivede dalšího a hned začnou radit lidem, pod vedením svého "sponzora", který má pravda již více praxe, protože už tuto činnost dělá 2 až 3 měsíce. Místo poradenství, analýz a podobně pak nabízejí lidem v rámci spoření na důchod penzijní připojištění nebo 2. pilíř důchodvé reformy, prezentují informace ze semináře jak je to úžasné a jak se zabezpečí na důchod, přitom kdyby tomu rozumněli a uměli počítat, tak by jim došlo, že tyto programy jsou zejména pro mladou generaci naprosto ztrátové a k ničemu. Jejich motivací je provize a klienta vem čert. Pokud projdete internet, najdete spoustu informací o ZFP, převážně negativních, informace o pokutách z ČNB atd. Nepokojených klientů přibývá, ale samozřejmě, že čerstvý absolvent semináře to většinou pod dojmy ze semináře nechce vnímat, protože i ze strany ZFP je včas informován o tom, že tyto články na netu jsou, že to píše konkurence, aby ZFP pošpinila atd, atd. Konkurence to nemá zapotřebí, pokud někdo dělá finanční poradenství opravdu poctivě, tak nemusí nahánět klienty. Stará se o své spokojené klienty a oni sami na dobrého poradce dají doporučení. Takže závěrem odpověď: Pokud jste právě absolvoval seminář, mějte se na pozoru, najděte si dobrého poradce s alespoň 4 letou praxí a pokud jste již něco prostřednictvím ZFP uzavřel, jednejte rychle a zvažte, jestli to nezrušit včas. Kombinace je nanic, na tom proděláte, PP nebo SS jsou produkty vzhledem k nízkému zhodnocení ztrátové a státní podpora to nezachrání. A pokud chcete zhodnocovat peníze, musíte investovat, diverzifikovat a zvyšovat si finanční gramotnost, je spousta knih, semináře ZFP Vám nic nedají, cílem není Vás naučit finanční gramotnosti, ale prodat Vám pojištění !!! Nemusíte mi věřit, poznáte to časem, bude to ale stát spoustu peněz.

Standa napsal(a) dne 08.07.2015 v 20:22 hod.

Rád bych se touto cestou podělil o své více jak pětileté zkušenosti se společností ZFP Akademie, čímž bych chtěl varovat před spoluprácí s touto firmou. ZFPA pod záminkou vzdělání v oblasti finanční gramotnosti využívá neznalosti občanů k vlastnímu obohacení a systém vzdělání je účelně nastaven tak, aby účastníci seminářů nabyly dojmu, že prezentovaná kombinace životních pojištění, penzijních fondů a stavebního spoření jim přinese nadstandardní zhodnocení vložených peněz. Cílem je, aby si prostřednictvím ZFPA tyto produkty sjednaly. Jediným účelem je získání provizí, z nichž sice účastník semináře část dostane, ale z dlouhodobého hlediska to má ZFPA chytře vymyšleno tak, aby dlouhodobě nemalá část provizí plynula do kapes vedení společnosti, především ze sjednaných životních pojištění na vysoké částky. Výše provize se totiž odvíjí od sjednaného pojistného, proto jsou seminaristé motivováni k tomu, aby si pomocí životního pojištění „spořili“, což je z finančního hlediska ta nejhorší forma zhodnocování peněz. Bez ohledu na to, jak je pojistná smlouva nastavena, tak vždy veškeré vložené peníze za první 2 roky zůstávají pojišťovně, klient z nich nikdy nic nedostane, tedy trvá značně dlouhou dobu, cca 15 až 20 let, než se vložené peníze alespoň rovnají hodnotě smlouvy. O zisku se nedá mluvit a nesmíme zapomínat na inflaci. Systém provizí je nastaven tak, že při sjednání smlouvy dostane účastník pouze 70% provize, kterou pojišťovna vyplatí a zbylých 30% se vyplácí až po roce, pokud smlouva nebyla zrušena. Těchto 30% již zpravidla účastník semináře nedostane a zůstávají v ZFPA, protože podmínkou výplaty této provize je, že účastník semináře musí být tkzv.. provizně aktivní, tedy musí každý měsíc vykazovat pravidelnou produkci, jinak na následné 30% provize nemá nárok. Protože statisticky 9 lidí z 10 se této práci aktivně nevěnuje, plynou do ZFPA každý měsíc značné sumy peněz. Za jednu smlouvu životního pojištění na 1.000 Kč měsíčně vyplácí pojišťovna provizi cca 18.000 Kč. 12.600 Kč ihned po zaplacení první platby + 5.400 Kč po roce. Z této provize dostane čerstvý absolvent semináře 4.200 Kč, zbylých 8.400 Kč se rozdělí do struktury MLM + do ZFPA. Z následných 5.400 Kč již zpravidla absolvent semináře nemá nic, protože pokud neplní pravidelnou produkci sjednaných smluv, po roce již není provizně aktivní, aby mu mohla být provize vyplacena. Za cca 15 let trvání společnosti ZFPA a počtu sjednaných produktů si můžete představit, jak vysoká částka nebyla seminaristům vyplacena. Další kapitolou je finanční poradenství, které ZFPA prezentuje. Na seminářích se dozvíte, že nejlepší forma spoření na stáří je penzijní připojištění, nyní ještě „vylepšené“ důchodovou reformou, státní příspěvek je prezentován jako velká výhoda, již se nehovoří ovšem o negativech, zejména o dlouhodobě nízkých výnosech, které nepokryjí ani inflaci, natož aby klienta zabezpečili na stáří. Cílem ZFPA není nic jiného, než získání provize za tyto produkty, z finančního hlediska, zejména mladším ročníkům tyto produkty nic nepřinesou. Existují mnohem výnosnější a vhodnější formy zabezpečení na stáří. Stavební spoření po snížení státní podpory nepokryje z hlediska zhodnocení ani inflaci a systém kombinace, který ZFPA prezentuje není k ničemu, zejména z toho důvodu, že popírá jakoukoliv diverzifikaci vkladu, vše je investováno pouze v ničím nekryté peněžní hodnotě, kde veškeré úspory mohou být v krátké době zlikvidovány hyperinflací nebo měnovou reformou. Jedinou smysluplnou formou zhodnocení peněz jsou investice do akcií, nemovitostí a cenných kovů. Od tohoto jsou ovšem účastníci seminářů zrazováni s tím, že toto s sebou nese riziko ztráty. Přestože toto je jediná cesta jak se zabezpečit a vytvořit finanční rezervy, ZFPA toto prakticky nenabízí, protože zpravidla za tyto investice jsou výrazně nižší provize. Vedení ZFPA prezentuje svojí kombinaci jako nejlepší formu spoření, ale vězte, že oni mají peníze jinde, nikoliv ve stavebním spoření nebo penzijních fondech. Oni zhodnocují své peníze více než 8% ročně a na seminářích mluví o kombinaci SS, PP a ŽP s výnosem 3%. Vedoucím obchodních struktur zejména Zdeňka Mládka a Jiřího Čapka nejde o Váš profit, ale jen a jen o svoje provize.

Hynek Valíček napsal(a) dne 19.06.2015 v 07:25 hod.

Konečně mi někdo vysvětlil, jak vše funguje a já mám pořádek ve smlouvách. Seminář byl výborný, zvláště lektoři. Pro mě to byla velmi užitečná sobota.

Jančaříková napsal(a) dne 18.06.2015 v 12:50 hod.

Já jsem teda spokojená. Dlouho jsme hledali nastavení smluv a teď máme všechno na míru. Palec nahoru.

Lukáš Kokeš napsal(a) dne 11.06.2015 v 16:27 hod.

Ze začátku to byla klasika namlsání smetánky a poté jen polopravdy a lži.Mají zastaralé informace které třeba v případě životního pojištění u ČSOB již dávno neplatí! Slibují lidem spořící účty u této společnosti na 2% a ono ejhle člověk pak zjistí že 2% platily v roce do konce roku 2013.No asi jim to uteklo či co.Další věc je že lidem zruší fungující dobré spoření a založí jim bezcenné stavebko které je pro běžného drobného střadatele drahé jako pr...!Při sepisování smluv u nás doma nadělali chyb jak máku! Bylo okolo toho ještě plno lítání a telefonátů! Na přihlašovací údaje do intranetu čekáme dodnes to je také jedna z věcí kterou stále slibují a nějak jim to nefunguje!!Za sebe a za svou rodinu tuto společnost zásadně nedoporučuji!!

Životní pojištění? napsal(a) dne 26.05.2015 v 08:28 hod.

Nevidíme nic proklientského na ukončení smlouvy v jejím druhém roce, kdy klient často přijde o všechny prostředky, které do pojištění vložil. I v případě, že by u další pojistné smlouvy získal nepatrně nižší pojistné, v žádném případě to nemůže jeho ztrátu kompenzovat, navíc s novou smlouvou vždy platí i nové vstupní náklady. Přepojišťování tedy vnímáme naopak jako opakované poškozování klientů i celého trhu s životním pojištěním. Ředitel České asociace pojišťoven (ČAP) Tomáš Síkora.

Adam napsal(a) dne 22.05.2015 v 13:09 hod.

ZFP akademie ještě existuje?

Ivana napsal(a) dne 26.03.2015 v 13:32 hod.

Číst recenze je věc jedna, udělat si názor vlastní hlavou je věc druhá! Pokud Vám nejsou lhostejné Vaše vydělané peníze, začněte se o ně starat sami. ZFP mi v mnoha věcech otevřela oči, dala pádné argumenty proti finančním poradcům, kteří si od doby našeho základního semináře u nás ani neškrtnou! Ve světě velké konkurence se dějí i zbytečné negativní pomluvy, a proto máte-li vlastní hlavu, nechť ji použijte :-)

Florus napsal(a) dne 19.03.2015 v 15:21 hod.

Se ZFP spolupracuji a jsem spokojený. Konečně mám pořádek ve financích a nevyhazuji peníze oknem.

Martin Žvátora napsal(a) dne 17.03.2015 v 21:12 hod.

ZFP je třeba vyhnout se obloukem. Velmi negativní zkušenost a spousta vyhozených peněz. S finanční gramotností to opravdu nemá nic společného. Je s podivem,že ČNB nechává společnosti jako je ZFP téměř bez povšimnutí.

Martin Žvátora napsal(a) dne 17.03.2015 v 21:10 hod.

ZFP je třeba vyhnout se obloukem. Velmi negativní zkušenost a spousta vyhozených peněz. S finanční gramotností to opravdu nemá nic společného. Je s podivem,že ČNB nechává společnosti jako je ZFP téměř bez povšimnutí.

Martin Žvátora napsal(a) dne 17.03.2015 v 21:09 hod.

ZFP je třeba vyhnout se obloukem. Velmi negativní zkušenost a spousta vyhozených peněz. S finanční gramotností to opravdu nemá nic společného. Je s podivem,že ČNB nechává společnosti jako je ZFP téměř bez povšimnutí.

Jitka napsal(a) dne 11.03.2015 v 07:10 hod.

Mám velmi pozitivní zkušenosti se ZFP akademií, děkuji za pozvání na seminář, tyhle informace jsem opravdu na poště nezískala. Vzdělání má vysokou úroveň, lektoři taktéž, mohu jen doporučit. Provize nám byly vyplaceny, vše slíbené jsme dostali. Komu není lhostejné, co se děje s jeho penězi v produktech jako je stavební spoření, životní pojištění atd., ať se rozhodně semináře zúčastní. Tohle by měli slyšet všichni.

Jan napsal(a) dne 05.03.2015 v 13:54 hod.

Mé zkušenosti se ZFP akademii, a.s. jsou jen pozitivní. Její filozofie založená na šíření finanční gramotnosti nemusí každému a především konkurenci vyhovovat.

Dita... napsal(a) dne 02.03.2015 v 12:12 hod.

Zfp nikoho neklame a pokud to někdo říká nebo o nich takto píše,potom je to neschopný pojišťovák,který jen závidí

Peter napsal(a) dne 22.02.2015 v 15:26 hod.

Normálne je mi z vás zle ľudia, podľa mňa je super vec si všetko robiť čo potrebuješ na seba! Mne bola vždy spravodlivo vyplatená provízia!! a to som im samospotrebiteľ. Tieto zle komentáre tu môžu písať len finanč. poradcovia,agentovia!!! Nakoľko im ZFP ruši kšeft!! Ja som rozhodne za ZFP!!

Ivona napsal(a) dne 22.02.2015 v 15:22 hod.

Dobrý deň, ZFP s.r.o. mi príde určite ako antikampaň finanč. agentom a dobrá vec, kedže rozumne uvažujem a zaujíma ma kam idú moje peniaze. Nakoľko ani jeden z nich vam nepovie poď a skus rozumieť za čo platíš, radšej vam povie toto si daj toto si nastav aby zarobil a provízia ostala u neho v rodine. Takto vďaka ZFP získala províziu moja rodina. Som vďačná a určite odporúčam minimálne pre osobnú potrebu!

Milan napsal(a) dne 10.02.2015 v 21:03 hod.

Pro mě skvělá pomoc, vše bylo rychlé, přesné a správně.Díky a držím palce! Milan.

Michal napsal(a) dne 30.11.2014 v 20:24 hod.

Systém ZFP se z počátku špatný nezdá. Na spoustu věcí čověk také nepřijde hned, což je záměrem ZFP Akademie. V průběhu posledních 5 let se systém zejména z hlediska vyplácení provizí změnil. Z počátku byl spravedlivý, ale protože šéfům na vyšších postech začaly klesat příjmy z provizí, našly si cestu, jak si mastit kapsy na úkor svých podřízených. I z tohoto důvodu je záměrem ZFP nabízet produkty, které jsou ohodnoceny vysokými provizemi, přestože klientovi tyto produkty ve smyslu zhodnocení peněz nic nepřinesou a jsou vysoce ztrátové. Konkrétně "spoření" pomocí životních pojistek, které jsou záměrně uzavírány na vysoké částky. Seminarista po základním semináři sice dostane provizi, ale ta je směšná v porovnání kolik peněz za 2 roky nasype do životního pojištění. Po 2 letech už se nevrací provize a pokud smlouvu zruší, nedostane vyplaceno nic. Pokud si smlouvu ponechá dlouhou dobu, o zisku se nedá hovořit. Internet je plný informací o tom, jak je spoření pomocí ŽP ztrátové. U ZFP se o finančním poradenství nedá mluvit, zde jsou účastníci na základním semináři zpracováni k dealerství finančních produktů a finančním poradenstvím to nemá nic společného. Na tom, aby o sobě mohl někdo tvrdit, že je finančním poradcem by musel minimálně 3 až 4 roky studovat problematiku financí, nikoliv absolvovat pár seminářů a jít radit lidem co mají dělat s penězi. Podle toho to pak vypadá, lidé díky těmto "poradcům" přicházejí o peníze a ZFP si mastí kapsu. Naštěstí se loď ZFP potápí, Ti slušní poradci s praxí odcházejí jinam a dávají houfně výpovědi, proto ZFP stále hledá nové ovečky, které nemají zkušenosti a baští na seminářích bláboly o tom, jak budou rychle vydělávat spousty peněz a ošetří si svoje finance. Takto zmanipulovaný člověk, mnohdy ještě nezkušený student si po semináři přivede dalšího a hned začnou radit lidem, pod vedením svého "sponzora", který má pravda již více praxe, protože už tuto činnost dělá 2 až 3 měsíce. Místo poradenství, analýz a podobně pak nabízejí lidem v rámci spoření na důchod penzijní připojištění nebo 2. pilíř důchodvé reformy, prezentují informace ze semináře jak je to úžasné a jak se zabezpečí na důchod, přitom kdyby tomu rozumněli a uměli počítat, tak by jim došlo, že tyto programy jsou zejména pro mladou generaci naprosto ztrátové a k ničemu. Jejich motivací je provize a klienta vem čert. Pokud projdete internet, najdete spoustu informací o ZFP, převážně negativních, informace o pokutách z ČNB atd. Nepokojených klientů přibývá, ale samozřejmě, že čerstvý absolvent semináře to většinou pod dojmy ze semináře nechce vnímat, protože i ze strany ZFP je včas informován o tom, že tyto články na netu jsou, že to píše konkurence, aby ZFP pošpinila atd, atd. Konkurence to nemá zapotřebí, pokud někdo dělá finanční poradenství opravdu poctivě, tak nemusí nahánět klienty. Stará se o své spokojené klienty a oni sami na dobrého poradce dají doporučení. Takže závěrem odpověď: Pokud jste právě absolvoval seminář, mějte se na pozoru, najděte si dobrého poradce s alespoň 4 letou praxí a pokud jste již něco prostřednictvím ZFP uzavřel, jednejte rychle a zvažte, jestli to nezrušit včas. Kombinace je nanic, na tom proděláte, PP nebo SS jsou produkty vzhledem k nízkému zhodnocení ztrátové a státní podpora to nezachrání. A pokud chcete zhodnocovat peníze, musíte investovat, diverzifikovat a zvyšovat si finanční gramotnost, je spousta knih, semináře ZFP Vám nic nedají, cílem není Vás naučit finanční gramotnosti, ale prodat Vám pojištění !!! Nemusíte mi věřit, poznáte to časem, bude to ale stát spoustu peněz.

Standa napsal(a) dne 29.11.2014 v 00:18 hod.

A s pani Jarmilou Svobodovou předchozí zkušenosti nesouvisí, její jméno se na stránku dostalo omylem

MB napsal(a) dne 28.11.2014 v 13:30 hod.

Byl jsem na školení a jsem za to rád. Provize jsem dostal a tak se mi seminář v pohodě zaplatil. Přísun informací mám od té doby napořád......


Podělte se prosím o Vaší zkušenost

  

 

 

Ladislav napsal(a) dne 14.07.2018 v 13:19 hod.

At už každý zde píše jakékoliv hodnocení, tak za moji osobu a myslím ze ne jen za mě musím panu Fukalovi poděkovat za úžasné skoleni, které pro nás nachystal. Vynikající rétorika a je vidět ze své práci jako motivator opravdu rozumí díky své praxi.

Ladislav napsal(a) dne 14.07.2018 v 13:19 hod.

At už každý zde píše jakékoliv hodnocení, tak za moji osobu a myslím ze ne jen za mě musím panu Fukalovi poděkovat za úžasné skoleni, které pro nás nachystal. Vynikající rétorika a je vidět ze své práci jako motivator opravdu rozumí díky své praxi.

Chlupáč Miroslav napsal(a) dne 27.06.2018 v 10:12 hod.

Vždy dobře poradil a servisoval zdarma.

Lítá z firmy do firmy napsal(a) dne 26.06.2018 v 10:12 hod.

tahle stránka slouží pouze k tomu, aby na sebe konkurenční poradci navzájem házeli špínu a co nejvíce daného člověka pošpinili, kladné komentáře si píšou buď poradci sami nebo jejich kamarádi, čím více špatných komentářů, tím úspěšnější člověk. Tahle stránka není důvěryhodná už proto, že nelze dohledat kontakt na provozovatele. Tuhle stránku nevyhledávají klienti, ale pouze poradci, kteří Vás chtějí pošpinit. Tento komentář píši k 50ti náhodným poradcům a věřím, že ostatní budou předávat dál. Kopírujte a dejte tento komentář třeba Vašemu kolegovy:-).

Anonym z Břeclavi napsal(a) dne 25.06.2018 v 07:36 hod.

Tato plachá děva má toho tolik za prsty, až je z toho na bllití!

Anonym z Břeclavi napsal(a) dne 11.06.2018 v 07:33 hod.

Tu její invalidní sestru si taky vybavuji, taky ji dotahla do struktur ya ona byla invalidní díky pohlavní chorobě, tak to tedy .,,,"OOOO"

Anonym napsal(a) dne 06.06.2018 v 12:36 hod.

Jednou jsem takhle přemýšlel, jak se svým základním vzděláním vydělat velkou částku peněz..Na Wi-Fi v McDonaldu jsem tak projížděl Internet a našel tuhle společnost...Docela mě zaujala, avšak byly na ní různé názory... Můj selský rozum mi radil, abych utratil všechny svoje poslední úspory za vaše kurzy... Bylo to k ničemu, navíc jsem přišel o svou ledvinu, kterou jsem musel prodat, protože jsem neměl dost prostředků na živobytí.

Chudák napsal(a) dne 06.06.2018 v 12:30 hod.

Všechny moje peníze jsou pryč, prostě jsou v tahu

Anonym z Břeclavi napsal(a) dne 18.05.2018 v 08:11 hod.

Musím dodat, že nelituji jejich dětí, které se staly sirotky, musím dodat, že lituji toho Ladina, který jí dotahl do struktury a ona ho takto odrovnala. Já musím politovat rodinu kolem něho, protože oni asi ani nevědí vo co. a asi to bude pravda o tom jak se to , kam ho to dostalo.

Anonym napsal(a) dne 15.05.2018 v 14:17 hod.

Muj osobni nazor je takovy ze si ty pozitivni recenze pise pan Bilcik sam!Vsimete si prosim ze prvni a druha pozitivni recenze je psana par minut po sobe trochu velka nahoda....V negativnich recenzich je durazne zminovana nespolehlivost pana Bilcika a neustale neprijmani telefonu.V pozitivnich recenzich je naopak pan B. vychvalovan az do nebes.Trochu zvlastni neschoda pane B. nemyslite?A posledni pozitivni recenze je ohledne nemovitosti coz je take velice zvlastni ze je psana v dobe kdy na pana B. byli velike stiznosti od nejmenovaneho klienta pana B.Pane B. jste az moc napadny priste si radeji vymyslete inteligentnejsi strategii jak bojavat proti pravdivym recenzim a nebyt ve finale akorat tak vsem pro smich.

Jirka napsal(a) dne 09.05.2018 v 10:27 hod.

Dluží všude možně,vytahuje z lidí peníze a nevrací,obyčejný hajzl stíhaný exekucemi......že mu to ZFP ještě žere......

Anonym z Břeclavi napsal(a) dne 09.05.2018 v 07:37 hod.

A já jí kondolovala nad hrobem toho její manžela, a nakonec je to ona ta čubka nejhrubšího zrna. Pohlavní choroby se přenášejí pohlavní cestou. Chuděry její děti.

Lubos napsal(a) dne 03.05.2018 v 21:34 hod.

Bescharakterni podvodník

Míša Velké Bílovice napsal(a) dne 23.04.2018 v 07:01 hod.

Její grupy při školeních jsou veřejné tajemství ZFP. O tom vím, že Maruš F. k tomu, tak to bude určitě ještě notně dále "zavšiveno" tuto pohlavkou. Začínám mít paranoidu, akdyž někdo vzpomene nějaké zdravotní problémy, tak přemýšlím, jestli to začalo touto pohlavní chorobou z těchto končin, protože je to opravdu dobrý bordel ze začátku bez příznaků, pokračuje kde čím a skončí jak manžel této paní na hřbitově,nebo na vozíku jak někteří

Markéta Tritová napsal(a) dne 19.04.2018 v 12:08 hod.

Uvádím na správnou míru - nedělám tuto práci již 7 let - došlo k mému výmazu, ale jak koukám, ne všude - prosím tedy o výmaz z tohoto rejstříku - rozhodně ho neaktualizujete... Děkuji

Anonym z Břeclavi napsal(a) dne 13.04.2018 v 13:26 hod.

Já této paní tzv. ctihodné vdově ještě kondolovala. Od této doy co jsem zjistila jak to je, ruky si umývám pro jistoto 2x. Jako kdyby mě to mělo pomoct

Karel napsal(a) dne 13.04.2018 v 11:03 hod.

Fukal je podvodník půjde sedět !!!!!

ÁJA z Ladné napsal(a) dne 09.04.2018 v 08:49 hod.

Konečně jsem si dala tu práci a přes svátky nastudovala pohlavní chorobu chlamky. A jenom musím konstatovat, že ji statečně zhruba 20 r. s manželem nejen tlučem mezi sebou, ale i roznášíme. Manželovi na poslední kontrolu na URO udělali pořádný rozbor krve, a prý je kdysi prodělal, ale jeho nynější problémy s prostatou s tím nemají nic společného. Takové je konstatování doktorů, ani moje dva potraty a konečnčě aspoń třetí donesené. Asi taky nemají. Já musím jenom napsat, že zlatá česká guma! Tím myslím samozřejmě kondom, který dnes už nikdo nepoužívá, a všechny berou prášky, takže na co? A takový bordel nikdo bez příznaků nikdo nedohledá a šíří se jak lavina. A tu prostatu mu řekli, že je dědičná až nato , že otci je 7O a žádné prostatické potíže nemá.

Lubos napsal(a) dne 07.04.2018 v 21:37 hod.

Podvodník a ještě jednou podvodník!!!

Tomáš napsal(a) dne 06.04.2018 v 14:14 hod.

Naprosto super, pomohl nám sjednotit několik úvěru. Hlavně nám nic nevnucoval.

Anonym z Ladné napsal(a) dne 30.03.2018 v 09:37 hod.

Konečně jsem našla původ svých všech zdravotních problémů. S Ladinem jsem partila, vlasně možná jenom ráz se vyspala a ted´na to docházím jak se říká odkud fouká vítr. Opravdu budu muset začít od jiných doktorů, protože tito všichni lékaři okolo mi říkají, že mi nic není a já si občas připadám jak hypochondr a nic jiného mi nezbude,než vzít prachy a začít úplně z jiného konce! Zemřít se mi ještě nechce a ta pohlavní choroba je opravdu takový dobrý BORDEL, není žádný příznak, který by tě donutil jít k doktorovi, jak kapavka třeba, ale podle těchto stránek nakonec i zabíji.

Franta D. napsal(a) dne 22.03.2018 v 05:55 hod.

ZFP je MLM a nejde o klienty. Jen o sprostý boj o pozice. Pomlouvají se mezi sebou. Klient je to poslední.